მოსწავლის ინდივიდაუალური შეფასება
|
კრიტერიუმები
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
1
|
კითხვის
და ზეპირი მეტყველების უნარი.
|
მოსწავლეს
უჭირს კითხვა და შინაარსის აღქმა-გაგება,აგრეთვე უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა
და შემოიფარგლება რამდენიმე სიტყვით.
|
მოსწავლე
ახერხებს კითხვას,თუმცა უშვებს შეცდომებს.,თარგმნისას უჭირს ლოგიკური კავშირების
დადგენა. დამოუკიდებლად ვერ აწარმოებს დიალოგებს,საუბრისას აქვს პაუზები.
|
მოსწავლე
კითხულობს გამართულად და ახერხებს შინაარსის აღქმას გაგებას დამოუკიდებლად შეუძლია
მარტივი დიალოგების წარმოება.
|
2
|
აქტივობაში
აქტიური ჩართულობა
|
მოსწავლეს
ძალიან უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა,გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
|
მოსწავლე
აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით განმარტებებს.უჭირს
დამოუკიდებლად მუშაობა.
|
მოსწავლე
აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში.დამოუკიდებლად მართავს
რესურსებს და იგებს დავალებების ინსტრუქციებს.
|
3
|
მუშაობა.სავარჯიშოებზე
|
მოსწავლეს
ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
|
მოსწავლეს
დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე
მუშობა
თუმცა ახერხებს გამოიყენოს საჭირო რესურსები და თავი გაართვას დავალებებს.
|
მოსწავლე
დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს,როგორც ლექსიკურ,ისე
გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი10
|
კარგი9-8
|
საშუალო7-6
|
დაბალი5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გაანალიზება.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი მეტნაკლებად გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
|
ჯგუფის სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის ფუნქციების დანაწილება
|
სამუშაო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები განაწილდა არათანაბრად.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს
შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
|
აზრთა გაზიარების უნარი.
|
საკმარისად გააჩნია აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნია აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
|
არ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
|
დროის ლიმიტი.
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტის
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი.ჯგუფის
წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური .ჯგუფის წევრებს
შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები
იყო..
|
მხოლოდ ერთი ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
ჯგუფის აქტიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთირთიერთობები
იძაბებოდა.
|
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი
გარემო.
|
მასწავლებლის
თვითშეფასების რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმები
|
არასდროს
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
1
|
გაკვეთილის
გეგმა მქონდა შემუშავებული ზოგადი განათლების ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე და მიზნებზე
დაყრდნობით.
|
|
|
|
+
|
2
|
გაკვეთილის
მიზანი იყო კონკრეტული და გასაგები.
|
|
|
|
+
|
3
|
გაკვეთილის
დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას.
|
|
|
|
+
|
4
|
აქტივობები
მიზნის მისაღწევად იყო შერჩეული.
|
|
|
|
+
|
5
|
გამოყენებული
რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და მათ საგაკვეთილო პროცესში აქტიურ ჩართვას.
|
|
|
+
|
|
6
|
ყველა
მოსწავლისადმი ვიყავი ერთნაირი და თანაბრად ვიჩენდი მათ მიმართ ყურადღებას.
|
|
|
+
|
|
7
|
ჯგუფური
მუშაობისას დავალებების შესასრულებლად მოსწავლეებს განსაზღვრული დრო მივეცი.
|
|
|
|
+
|
8
|
შეფასების
შედეგად მიღებული შედეგი შეესაბამებოდა მიზანს.
|
|
|
|
+
|
9
|
მოსწავლეებთან
ვიყენებ თანამშრომლობით ფორმას.
|
|
|
|
+
|
10
|
გათვალისწინებული
მქონდა მოსწავლეთა შესაძლებლობები საჭიროებები და ინტერესები.
|
|
|
|
|
11
|
საგანთშორისი
ინტეგრირება ჩანს, თუმცა არ არის გათვალისწინებული.
|
|
+
|
|
+
|
12
|
ჩემი
საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლისას.
|
|
|
|
+
|
მოსწავლის თვითშეფასების რუბრიკა
|
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგად
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ცუდად
|
1
|
სათაურის
მიხედვით ვხვდები რაზეა ტექსტი.
|
|
|
|
|
2
|
უცნობი
სიტყვის მნიშვნელობას ვხვდები კონტექსტით.
|
|
|
|
|
3
|
ტექსტში
ვპოულობ საჭირო ინფორმაციას.
|
|
|
|
|
4
|
ჩემს
აზრს ღიად ვაფიქსირებ.
|
|
|
|
|
5
|
ყურადღებით
ვუსმენ როდესაც სხვები ლაპარაკობენ.
|
|
|
|
|
6
|
პატივს
ვცემ სხვის აზრს.
|
|
|
|
|
7
|
ვიცავ
ჯგუფური მუშაობის წესებს.ქცევას
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment