შეფასება


მოსწავლის ინდივიდაუალური შეფასება


კრიტერიუმები
5-6
7-8
9-10
1
კითხვის და ზეპირი მეტყველების უნარი.
მოსწავლეს უჭირს კითხვა და შინაარსის აღქმა-გაგება,აგრეთვე უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა და შემოიფარგლება რამდენიმე სიტყვით.
მოსწავლე ახერხებს კითხვას,თუმცა უშვებს შეცდომებს.,თარგმნისას უჭირს ლოგიკური კავშირების დადგენა. დამოუკიდებლად ვერ აწარმოებს დიალოგებს,საუბრისას აქვს პაუზები.
მოსწავლე კითხულობს გამართულად და ახერხებს შინაარსის აღქმას გაგებას დამოუკიდებლად შეუძლია მარტივი დიალოგების წარმოება.
2
აქტივობაში აქტიური ჩართულობა
მოსწავლეს ძალიან უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა,გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით განმარტებებს.უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში.დამოუკიდებლად მართავს რესურსებს და იგებს დავალებების ინსტრუქციებს.
3
 მუშაობა.სავარჯიშოებზე
მოსწავლეს ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
მოსწავლეს დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე
მუშობა თუმცა ახერხებს გამოიყენოს საჭირო რესურსები და თავი გაართვას დავალებებს.
მოსწავლე დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს,როგორც ლექსიკურ,ისე გრამატიკულ სავარჯიშოებს.








ჯგუფური  მუშაობის შეფასების რუბრიკა




კრიტერიუმები
ძალიან კარგი10
კარგი9-8
საშუალო7-6
დაბალი5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გაანალიზება.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი მეტნაკლებად გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
ჯგუფის სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის ფუნქციების დანაწილება
სამუშაო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ორგანიზებული იყო მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები განაწილდა არათანაბრად.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
აზრთა გაზიარების უნარი.
საკმარისად გააჩნია აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნია აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
არ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
დროის ლიმიტი.
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
ვერ იცავენ დროის ლიმიტის
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი.ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური .ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად  პოზიტიური ურთიერთობები იყო..
მხოლოდ ერთი ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
ჯგუფის აქტიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთირთიერთობები იძაბებოდა.
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო.









მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა
N
კრიტერიუმები
არასდროს

იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
1
გაკვეთილის გეგმა მქონდა შემუშავებული ზოგადი განათლების ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე და მიზნებზე დაყრდნობით.



+
2
გაკვეთილის მიზანი იყო კონკრეტული და გასაგები.



+
3
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას.



+
4
აქტივობები მიზნის მისაღწევად იყო შერჩეული.



+
5
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და მათ საგაკვეთილო პროცესში აქტიურ ჩართვას.


+

6
ყველა მოსწავლისადმი ვიყავი ერთნაირი და თანაბრად ვიჩენდი მათ მიმართ ყურადღებას.


+

7
ჯგუფური მუშაობისას დავალებების შესასრულებლად მოსწავლეებს განსაზღვრული დრო მივეცი.



+
8
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგი შეესაბამებოდა მიზანს.



+
9
მოსწავლეებთან ვიყენებ თანამშრომლობით ფორმას.



+
10
გათვალისწინებული მქონდა მოსწავლეთა შესაძლებლობები საჭიროებები და ინტერესები.






11
საგანთშორისი ინტეგრირება ჩანს, თუმცა არ არის გათვალისწინებული.


+

+
12
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლისას.



+







მოსწავლის თვითშეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
ძალიან კარგად
კარგად
საშუალოდ
ცუდად
1
სათაურის მიხედვით ვხვდები რაზეა ტექსტი.




2
უცნობი სიტყვის მნიშვნელობას ვხვდები კონტექსტით.




3
ტექსტში ვპოულობ საჭირო ინფორმაციას.




4
ჩემს აზრს ღიად ვაფიქსირებ.




5
ყურადღებით ვუსმენ როდესაც სხვები ლაპარაკობენ.




6
პატივს ვცემ სხვის აზრს.







7

ვიცავ ჯგუფური მუშაობის წესებს.ქცევას








No comments:

Post a Comment